Saturday, 26 September 2009

Fight For Kisses




     Ini adalah iklan pisau cukur untuk tatapan korang semua.Sebenarnya dah lama iklan ni tapi kat sini sengaja dipaparkan selepas jelajah kat "youtube".Kreatif jugak iklan ni kerana berbeza daripada iklan pisau pencukur yang lain.

     Tengok je la gelagat "baby" tu punya lah cemburu pada ayahnya,tetapi dia tidak berdiam diri ataupun berpeluk tubuh sahaja tanpa melakukan sesuatu.Lepas korang tengok iklan nio mesti tersenyum sendiri...

p/s: Teringat pulak filem animasi Upin & Ipin lepas tengok iklan ni...




1 comments:

BezBuddy on Wednesday, September 30, 2009 11:39:00 am said...

haha...lawakla iklan ni....
1st time ak tgk :)

Post a Comment

TeRiMa KasiH KeraNa SuDi Komen Kat SiNi

 

ParlieWalla360™ | “Informasi,Hiburan,Muzik,Berita,Artis,Popular,Terkini” Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet
Distributed by Deluxe Templates © 2008